Carieră | Wetterbest

Wetterbest® Angajează!

Creativitatea, dorința de dezvoltare şi înalta dedicaţie personală pentru performanţă a angajaţilor reprezintă unele dintre avantajele noastre competitive. Echipa Wetterbest este foarte importantă pentru noi si mereu căutăm să o extindem cu noi colegi, capabili să ne susțină în demersul nostru de a rămâne lideri în piața construcțiilor de acoperișuri.

Posturi Disponibile:

Analist financiar Economist
Financiar – Contabil Financiar – Contabil

Abilități:

  •  Persoană adaptată muncii în echipă
  • Persoană organizată, harnică, responsabilă, punctuală, perseverenţă,serioasă;
  • Atenţie excepţională la detalii;

Responsabilități:

  • Analiza informaţiilor financiare ale firmei pentru a întocmire proiecţii de bugete, venituri şi costuri;
  • Analiză în detaliu a sistemului de calculaţii de costuri şi actualizarea permanentă;
  • Interpretarea informaţiilor analizate şi recomandări de planuri de acţiune pe baza acestor informaţii;
  • Elaborare rapoarte financiare sintetice către management (bilanţ, venituri şi cheltuieli, cash flow) sub forma de tabele şi grafice
  • Implementează strategia de control al costurilor  şi monitorizează elemente legate de balanţă contabilă,
  • Verifică periodic execuţia bugetară prin confruntarea rapoartelor şefilor de departamente cu informaţia financiar-contabila
  • Asistă metodologic şefii de departamente pentru întocmirea şi executarea bugetelor proprii
  • Raportează  DF stadiul executării bugetelor, abaterile semnalate şi măsurile corective adoptate
  • Monitorizează cash-flow-ul zilnic

Cerințe:

  • Studii superioare
  • Minim 2 ani experienţă pe un post similar;
  • Capacitate demonstrabilă de întocmire modele financiare;
  • Cunoştinţe avansate Excel inclusiv funcţii, pivoţi, analize senzitivitate

Responsabilități:

  • Efectuarea înregistrărilor contabile în conformitate cu legislaţia în vigoare;
  • Elaborarea şi controlul aplicării regulilor şi procedurilor administrative;
  • Menţinerea relaţiilor cu organele administraţiei publice;
  • Efectuarea de situaţii şi rapoarte către managementul companiei;
  • Înregistrarea corectă şi la zi în programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primară şi gestiune contabilă: facturi de intrare de marfă, facturi de cheltuieli, încasări şi plăţi prin orice instrumente de încasare / plată, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc.
  • Colectarea şi înregistrarea în contabilitate a chitanţelor, dispoziţiilor de plată sau încasare, deconturilor şi documentelor aferente plăţilor efectuate de firmă, completarea şi închiderea zilnică a Registrului de casă.
  • Colaborarea strânsă cu celalalte departamente ale societăţii.

Cerințe

  • Meticulozitate, acurateţe şi atenţie la detalii;
  • Lucrul în echipă;
  • Atenţie sporită pentru detalii;
  • Rezistenţă la stres;
  • Capacităţi bune de organizarea şi prioritizarea sarcinilor;
  • Pregătire: studii de profil economic;
  • Cunoştinţe de operare pe calculator;
  • Experienţă: 2 ani
Ambalator produse finite Operator linii automate cu comandă numerică Operator abkant (manual şi semiautomat)
 Producţie  Producţie  Producţie
  • Studii medii
  • Se caută persoană serioasă, disciplinată, ordonată
  • Se caută persoană serioasă, disciplinată, ordonată
  • Studii medii
  • Se caută persoană serioasă, disciplinată, ordonată
  • Studii medii
Asistent Achiziţii Back-office  Tehnician asigurarea calității
Aprovizionare Vânzări Calitate
  • Obiectivul acestui post constă în susţinerea echipei de Achiziţii din care face parte şi intermedierea relaţiei cu partenerii
  • Persoană dinamică
  • Studii superioare,
  • Permis de conducere,
  • Cunoştinţe de limba engleză,
  • Cunoştinţe operare PC (Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint),
  • Abilităţi de organizare, planificare, comunicare şi negociere
  • Implicare şi proactivitate
  • Abilitate în lucru cu cifrele
  • Capacitate de analiză şi sinteză a datelor
  • Atenţie la detalii
  • Abilitate de a lucra la multiple proiecte
  • Studii medii
  • Cunoştinţe de operare PC (Word, Excel, MS Outlook, Power Point);
  • Abilităţi de gândire analitică, persoană organizată;
  • Abilităţi de comunicare, capacitate de relaţionare interumană
  • Atitudine pozitivă şi orientată către client;
  • Administrează documentele şi datele primite, introduce aceste date în sistemul ERP, asigurând acurateţea lor
  • Colaborează cu echipa de vânzări
  • Studii medii
  • Cunoștințele proiectare AutoCad
  • Seriozitate/responsabilitate,
  • Adaptabilitate,
  • Spirit de observaţie,
  • Răbdare
  • Viteza de reacţie
Lucrător gestionar  Stivuitorist Logistician transporturi Manager Logistică
Depozit/Logistică Depozit/Logistică Logistică Logistică

Atribuţii:

  • Recepţii intrări
  • Gestiune stoc
  • Evidenţe ieşiri

Cerinţe:

  • Experienţa în gestionare bunuri – 2 ani
  • Experienţa în domeniu – avantaj
  • Carnet stivuitorist – avantaj

 Atribuţii:

  • Manevrare stoc
  • Livrare comenzi

Cerinţe:

  • Carnet valabil
  • Experienţă 1 an

Atribuţii:

  • Stabilire rute
  • Verificare închidere rute
  • Gestionare contracte transport
  • Gestionare buget de cheltuieli de transport

Cerinţe:

  • Experienţă 3 ani

Atribuţii:

  • Organizare Livrări
  • Urmărire închideri comenzi de vânzare
  • Optimizare Livrări
  • Urmărirea satisfacţiei clientului
*Aceste posturi sunt disponibile la Fabrica Wetterbest® din Băicoi.
Dacă îți dorești să faci parte din echipa Wetterbest®, completează forumularul de mai jos și trimite-ne CV-ul tău!

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Adresa (obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Mesaj

Atașează CV (obligatoriu)